Eerste blog post

Mijn naam is Leysen Jordy. Student aan erasmushogeschool Brussel. Voor mijn Bachelorproef maak ik een Hartritmeviualisatie met gebruik van wearables om het hartritme te meten. Met een webapplicatie of een mobiele applicatie kan je dan je eigen “geschiedenis kijken” van je hartritme.

In deze bachelorproef ga ik specifieker onderzoeken of het mogelijk is, om met behulp van technologie , risicopatiënten met hartstoornissen vroeger op te sporen.

Op deze blog zal ik bevindingen, relevante informatie en dergelijke posten over mijn bachelorproef

Geef een reactie

